بصیرت روز

فرهنگی ، سیاسی و نظامی

بصیرت روز

فرهنگی ، سیاسی و نظامی

سردار سلامی: آمریکا دچار پوکی استخوان سیاسی شده است

جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: اقدام آل خلیفه تکیه بر رژیم سعودی و سیاست‌های آمریکای جنایتکار دارد. تاریخ دور و نزدیک به ما ثابت کرده این رژیم‌ها دچار فرسودگی و پوکی استخوان سیاسی شده‌اند و پایه‌های حاکمیت ظالمانه‌شان در آستانه فروپاشی است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در همایش شرح فراق با اشاره به نقش برجسته شهید چمران در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، گفت: همواره در تاریخ ملت‌های مختلف، شخصیت‌های برجسته‌ای هستند که سازنده هویت و منزلت آنها هستند و همه منزلت و افتخاراتشان بر شانه آن انسان‌های جاودان استوار است.

جانشین فرماندهی کل سپاه اظهار داشت: شهید چمران حتی نسبت موقعیت، مقام و مسئولیت در نظام که خود موهبتی الهی است، چشم می‌پوشد و به‌عنوان یک چریک پایه‌گذار ستاد جنگ‌های نامنظم در جنوب کشور می‌شود. امروز مردانی که پرچم را از دست شهید چمران گرفته‌اند در اقصی نقاط جهان اسلام با عوامل و مزدوران آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در حال نبرد هستند.

وی بیان داشت: امروز که شعله‌های بیداری اسلامی زبانه می‌کشد، رژیم‌های مستبد تحت فشار قرار گرفته‌اند. آنقدر فشار برای آنان تنگ است که رژیمی همانند آل‌خلیفه در بحرین ضدانسانی‌ترین و وحشیانه‌ترین عمل را انجام می‌دهد و یک عالم دینی را از حق ذاتی ملیت خود محروم می‌کند.

سلامی با اشاره به اقدام ضدانسانی و وحشیانه آل خلیفه عنوان کرد: اقدام آل خلیفه تکیه بر رژیم سعودی و سیاست‌های آمریکای جنایتکار دارد. تاریخ دور و نزدیک به ما ثابت کرده این رژیم‌ها دچار فرسودگی و پوکی استخوان سیاسی شده‌اند و پایه‌های حاکمیت ظالمانه‌شان در آستانه فروپاشی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: مطمئنیم آثار و برکات این شهادت‌ها موجب سعادت و نجات جهان اسلام از ظلم و ستم خواهد شد.

اظهارنظر پلیس فتا درباره هکر «ماه عسل»

معاون اجتماعی پلیس فتا درباره هکر جوانی که مهمان برنامه «ماه عسل» شده بود، اظهار نظر کرد.

پس از آنکه شایان؛ هکر 20 ساله که به «ماه عسل» آمد و داستانش را تعریف کرد ، کاربران اینترنتی در فضای مجازی با تشکیل کمپین‌های متعدد و درخواست‌های بسیار از پلیس فتا خواستند تا عفو یا تخفیفی در پرونده این جوان صورت بگیرد تا او 8 سال برای سپری کردن محکومیتش در جوانی به زندان نرود.
اظهارنظر معاون اجتماعی پلیس فتا درباره هکر «ماه عسل»
 
ادامه مطلب ...

واکنش ترامپ به قراداد بوئینگ با ایران

 نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به قرار داد ایران و شرکت بویینگ برای خرید 100 فروند هواپیما واکنش نشان داد.

 دونالد ترامپ، نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا با انتقاد از رقیب خود از حزب دموکرات گفت: توافق هسته‌ای فاجعه بار  با ایران مقدمه چینی هیلاری کلینتون برای معاملات تجاری با ایران بود.

وی ادامه داد: این‌هم نمونه‌ای دیگر از سبک حکومت کردن کلینتون است که می‌گوید پول بده تابازی کنی. وی با دشمنان خارجی ما تا زمانی که آن‌ها جیب‌هایش را پر پول کنند، معامله خواهد کرد.

کمپین انتخاباتی ترامپ اعلام کرده است که شرکت هواپیماسازی بویینگ بین یک تا پنج میلیون دلار به کلینتون برای تبلیغاتش کمک کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت بویینگ روز سه‌شنبه تایید کرد که قراردادی را با ایران برای فروش هواپیما امضاء کرده است و این قرارداد نیازمند تایید دولت آمریکا است.

امارات دیگر نمی‌خواهد در جنگ بیهوده یمن حضور داشته باشد


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه فرا منطقه‌ای رای الیوم در گزارشی به برخی زوایای پنهان جنگ یمن پرداخته است.

این رسانه نوشته است: انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه ،به فاصله چند ساعت پس از آنکه از توقف  عملیات نظامی این کشور در یمن خبر داده بود به ناگاه از ادامه نقش این کشور خبر داد که این نشان دهنده فشار سعودی ها است.
 
یک منبع آگاه به رای الیوم گفت سعودی ها از این تصمیم امارات به شدت شوکه و آزرده خاطر شده اند.
 
این رسانه می نویسد: قرقاش در حالی از تحریف سخنان خود حرف زده و گفته است: "ما در جنگ هستیم و این باعث تاسف است که بخشهایی از سخنان من به خاطر اهداف خارجی تحریف شده است"؛ که واقعیت این است که سخنان وی از خبرگزاری رسمی امارات نقل شده است. به طور حتم این تغییر موضع  در چارچوب اطمینان بخشی به عربستان و کاستن از حجم خشم آن است.

سیل صلوات راه بیاندازید .


افسران - سیل صلوات راه بیاندازید .
 علامه طباطبایی
هرگاه میان مشکلات قرار گرفتید، 
سیل صلوات راه بیاندازید .
زیرا آن سیل حتما مشکلات را با خود میبرد 
....