بصیرت روز

فرهنگی ، سیاسی و نظامی

بصیرت روز

فرهنگی ، سیاسی و نظامی

مهمترین درخواست رهبری از مستشاران ایران


مدیر روابط عمومی سپاه گفت: امروز مهم‌ترین درخواست مقام معظم رهبری از مستشاران نظامی در کمک به دولت‎های سوریه و عراق این است که مردم آسیب نبینند و یا کمتر آسیب بببیند.

 سردار رمضان شریف در آئین یادواره 47 شهید روستای قرن‌آباد و شاهکوه علیا شهرستان گرگان در جمع مردم ولایتمدار این منطقه اظهار داشت: شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و انقلاب براساس تکلیف خود عمل کردند و راه و منطق شهادت را انتخاب کردند و در نزد خدای بزرگوار سربلند شدند.

وی تصریح کرد: در 99 درصد وصایای شهدا 3 مطالبه مهم وجود دارد و دشمنان انقلاب اسلامی امروز به دنبال این هستند که با این آرمان‎ها که در وصایای شهدا آمده مقابله کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پای‎بندی عمیق به مکتب اسلام، فرهنگ قرآن، پیامبر اکرم(ص) و اهل البیت(ع) بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و شهدای ما نگاه ژرف به این موضوعات داشتند و امروز 90 درصد فعالیت‎های دشمنان بر علیه ما بر این موضوعات نهادینه شده است.

شریف با بیان اینکه شهدا به تبعیت از امام خمینی(ره) و ولایت‎ فقیه در وصایای خود تاکید داشتند، افزود: اطاعت از مقام معظم رهبری و ولی فقیه، اطاعت از امام حاضر و هادی جامعه است.

وی یادآور شد: در همه وصایای شهدا غریب به این مزمون است که امام خمینی(ره) را تنها نگذارید و بدون شک عظمت اسلام در اطلاعات از پیامبر اکرم(ص) و امام راستین استوار شده و هر جا پای ولایتمداری جامعه لرزیده جامعه اسلامی آسیب دیده است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: همه داشته‎های ما بعد از انقلاب مرهون اطلاعت از امام خمینی (ره) و رهبری است و هر جا کند و تند رفتیم آسیب دیده‎ایم.

شریف با بیان اینکه مجوز عمل و فعالیت‎های دستورات ولایت فقیه و تطبیق داشتن با آن است، گفت: علت اساسی جنایات گروه‎های تکفیری‎ها نداشتن یک فقیه اسلام‌شناس و متصل به مکتب پیامبر(ص) است.

وی اظهار داشت: امروزه گروه‎های تکفیری به نام اسلام، پیامبر رحمت و پیام قرآن فجایای و جنایت‎های زیادی را در حق مسلمانان و غیر مسلمانان انجام می‎دهند و چهره خشن و زشتی را از اسلام به نمایش گذاشتند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بارها امام خمینی(ره) فرمودند "دشمن اصلی، اسرائیل است" و اگر به 5 سال گذشته نگاه بیندازید می‎بینید صهیونیست‎ها دچار چالش شده بودند و پس از گذشت بیش از 60 سال از اشغال فلسطین این نخستین بار بود که صهیونیست‎ها دچار چنین چالشی شده بودند.

شریف به رفتار با اسرای عراقی در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رهبری دینی با قید و بند رفتار را برای ما مشخص می‎کرد و امروز مهم‌ترین درخواست مقام معظم رهبری از مستشاران نظامی در کمک به دولت‎های سوریه و عراق این است که مردم آسیب نبینند و یا کمتر آسیب بببیند.

وی تاکید کرد: مستشاران ما بر مبنای فرهنگ دینی و فرهنگ قرآن مشورت می‎دهند و این سبب شده که پس از 5 سال پیروزی‎های سوریه عراق به نفع جریان مقاومت رقم بخورد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بر مبنای فکری دشمن، ما در جنگ تحمیلی باید تسلیم می‎شدیم و انقلاب اسلامی خاتمه پیدا می‎کرد، افزود: اگر به راهیان نور بروید در کنار اروندرود بعثی‎ها مسجدی ساختن به شکل کشتی و اعتقاد داشتند که گفتمان انقلاب و امام خمینی(ره) با جنگ به گل نشسته است و براین اساس این نماد را ساخته شده بود.

شریف ادامه داد: امروز ژنرال‎های پرستاره رژیم بعث و گروهک‎های منافقین کجا هستند آیا وقت آن نرسیده در برابر گفتمان انقلاب اسلامی زانو بزنند و از ملت رشید اسلامی ایران عذرخواهی کنند.

وی تاکید کرد: 37 سال ملت ایران در برابر خائنین که همراه صهیونیست‎ها و آمریکایی‎ها بودند و ما براساس گفتمام مقام معظم رهبری ملزم به رعایت برخی از اصول هستیم اما رفتار ما در برابر خائنین حد و اندازه‎ای دارد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزت امروز ایران اسلامی را محصول عملکرد شهدا دانست و خطاب به شهدای جنگ تحمیلی گفت: شهدای عزیز، ما از دشمن هیچ خوف و حراسی نداریم و فرزندان شما در نیروهای مسلح آن‌چنان قدرت نظامی و دفاعی برای این کشور در بعد از دفاع قدس ایفا کردند که هیچ دشمنی در زمین و هوا و دریا قادر به مقابله با این ملت نخواهد بود.

شریف با بیان اینکه نابرابری، فقر و فساد دشمنان شماره یک داخلی ما است گفت: سپاه با لباس سبز همان‌گونه که با دشمن جنگید برای مقابله با این معضلات به میدان می‎آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.